Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 10 (2023)
№ 10 (2023)
Опубліковано:
2023-05-12
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Впровадження технологій інтерактивного навчання на уроках інформатики
Євгеній Гримашевич
PDF
Організація проєктної діяльності учнів 5-х класів НУШ у курсі інформатики з використанням технологій STEAM-світи
Марина Андреєва-Онопрійчук
PDF
Використання динамічного навчального контенту на уроках інформатики
Володимир Шаповал
PDF
Розвиток критичного мислення на уроках інформатики
Леся Швидун
PDF
Теоретичні аспекти організації проєктної діяльності учасників освітнього процесу
Тетяна Ваколюк
PDF
Use of digital learning technologies in stem lessons
Михайло Дашко
PDF
Використання онлайн-сервісів для ефективної взаємодії під час дистанційного навчання
Надія Балас
PDF
Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання
Проблеми безпеки під час хмарних обчислень
Євгеній Белей
PDF
Використання елементів STEM, STEAM, STREAM на уроках інформатики
Іван Токар
PDF
Впровадження освітньої платформи «HUMAN школа» в закладах загальної середньої освіти
Тетяна Кікоть
PDF
Методика використання ігрових технологій у процесі навчання інформатики в школі
Валентина Нагорянська
PDF
Проєктування макета та дизайну сторінкового сайту за допомогою програми Figma
Роксолана Василівна Франчук
PDF
Передумови та деякі особливості розвитку інтелектуального капіталу на тлі розвитку нових інформаційних технологій
Юрій Стерпул
PDF
Інженерія програмного забезпечення
Розробка кешбек сервісу з використанням мови програмування JavaScript
Олександр Зацепін
PDF
Програвання аудіо файлів в форматі MP3 за допомогою створеного програмного засобу з використанням мови програмування Visual Basic
Антон Клімов
PDF
Десктопна геоінформаційна система з використанням даних з відкритих джерел
Ярослав Троцький
PDF
Розпізнавання об’єктів за допомогою нейронних мереж з використанням мови програмування python
Дмитро Гаваза
PDF
Веб-застосунок гра-головоломка
Денис Пух
PDF
Розробка Telegram-бота для інформування учасників навчального процесу
Дмитро Чихайда
PDF
Розробка ігрового додатку під операційну систему android
Ірина Гришковець
PDF
Розробка чату освітнього спрямування
Роман Баштовий
PDF
Комп'ютерні науки
Веборієнтовані системи управління вмістом для створення веб-сайту
Софія Гуртова
PDF
Мобільний додаток-нагадування
Євгеній Ященко
PDF
Вебкатвлог добору систем управління вмістом сайтів з відкритим кодом
Олексій Руткас
PDF
Пізнавальна гра на Unreal Engine
Діана Єщенко
PDF
Розробка вебсайту для перегляду фільмів
Ольга Коваль
PDF
Розробка веб застосунку з віджетами для онлайн платформи Twitch
Павло Кравчук
PDF
Проектування гібридної хмари з використанням платформи управління віртуалізацією Proxmox
Кирило Півнев
PDF
Розважальний мобільний додаток
Євгеній Ященко
PDF
Програмний засіб для обліку студентів в навчальних корпусах університету
Олександр Однокозов
PDF
Навчально-ігровий програмний засіб для навчання основ алгоритмізації та програмування
Максим Гостренко
PDF
Програмна система для менеджменту секретних даних
Матвій Магда
PDF
Автоматизована система управління процесои розробки освітньої програми
Олександр Полтавець
PDF
Розробка веб-орієнтованого програмного засобу для поліалфавітного шифрування текстових повідомлень
Артем Жук
PDF
Система штучного інтелекту для гри в шахи
Ярослав Петренко
PDF
Розробка веб-додатку для усного рахунку з використанням мови програмування Js
Денис Сербін
PDF
Програмний модуль веб-сайту електронного видання для збору статистичних відомостей про публікації
Андрій Джурляк
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів