Методика використання ігрових технологій у процесі навчання інформатики в школі
Анотація
Розглядаються ігрові технології, які можна впровадити в навчання у школі на уроках інформатики. Їх можна застосовувати як під час очної, так і дистанційної та змішоної форм навчання з метою покращити процес вивчення тем, зробити цікавішим та легшим вивчення складних для розуміння питань, також з метою підвищення рівня активності учнів на уроках.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-05-12
Як цитувати
Нагорянська, В. (2023). Методика використання ігрових технологій у процесі навчання інформатики в школі. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (10). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1311
Номер
Розділ
Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).