Розробка чату освітнього спрямування
Анотація
Дослідження передбачає створення сайту з чатом освітнього спрямування з використанням мови JavaScript. Мета дослідження полягає у вивченні принципу розробки онлайн-чату освітнього спрямування та створенні сайту з чатом освітнього спрямування з використанням мови JavaScript. Для реалізації проекту були використані бібліотеки ReactJs та NodeJs, що мають багато переваг, таких як висока розширюваність, швидкодія та масштабованість. Додатково було використано API бібліотеки getStream, що сприяє швидкій та простій розробці чату з можливостями надсилання сповіщень, створення груп, обговорення конкретних повідомлень, надсилання різних медіа файлів та відеоконференцій. Реалізація цього проекту може бути корисною та зручною для користувачів, які використовують чат у навчальних цілях: для спілкування між студентами та викладачами за допомогою функціоналу, що сприятиме покращенню освітнього процесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).