Навчально-ігровий програмний засіб для навчання основ алгоритмізації та програмування
Анотація
Метою дослідження є проектування та створення навчально-ігрового програмного засобу для навчання основ алгоритмізації та програмування. Завданнями дослідження є аналіз сучасного стану навчально-ігрових програмних засобів та їх перспектив, розгляд та порівняння аналогічних навчально-ігрових програмних засобів, підбір технологій для розробки та створення, впровадження та тестування навчально-ігрового програмного засобу для навчання основ алгоритмізації та програмування. Об’єктом дослідження є процес розробки навчально-ігрового програмного засобу, предметом дослідження є навчально-ігровий програмний засіб для навчання основ алгоритмізації та програмування. Результатом дослідження є база знань про ігрові програмні засоби, гейміфікацію, поєднання гри з елементами навчання, а також розроблений на її основі навчально-ігровий програмний засіб для навчання основ алгоритмізації та програмування. Програмний засіб створюється з метою стимулювання початкового вивчення таких понять, як програмування та алгоритми.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).