Навчально-ігровий програмний засіб для навчання основ алгоритмізації та програмування

Автор(и)

  • Максим Гостренко Студент

Анотація

Метою дослідження є проектування та створення навчально-ігрового програмного засобу для навчання основ алгоритмізації та програмування. Завданнями дослідження є аналіз сучасного стану навчально-ігрових програмних засобів та їх перспектив, розгляд та порівняння аналогічних навчально-ігрових програмних засобів, підбір технологій для розробки та створення, впровадження та тестування навчально-ігрового програмного засобу для навчання основ алгоритмізації та програмування. Об’єктом дослідження є процес розробки навчально-ігрового програмного засобу, предметом дослідження є навчально-ігровий програмний засіб для навчання основ алгоритмізації та програмування. Результатом дослідження є база знань про ігрові програмні засоби, гейміфікацію, поєднання гри з елементами навчання, а також розроблений на її основі навчально-ігровий програмний засіб для навчання основ алгоритмізації та програмування. Програмний засіб створюється з метою стимулювання початкового вивчення таких понять, як програмування та алгоритми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-12

Як цитувати

Гостренко, М. (2023). Навчально-ігровий програмний засіб для навчання основ алгоритмізації та програмування. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (10). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1297

Номер

Розділ

Комп'ютерні науки