Use of digital learning technologies in stem lessons
Анотація
The concept of STEM education is analyzed. It is proved that the use of digital educational technologies has a positive impact on the acquisition of quality skills by students in the course of an integrated STEM course.
Проаналізовано поняття STEM-освіти. Доведено, що використання цифрових навчальних технологій, має позитивний вплив на здобування учнями якісних умінь та навичок під час проведення інтегрованого курсу «STEM».
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-05-12
Як цитувати
Дашко, М. (2023). Use of digital learning technologies in stem lessons . Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (10). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1312
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).