Використання онлайн-сервісів для ефективної взаємодії під час дистанційного навчання

Автор(и)

  • Надія Балас Білоцерківський ліцей-гімназія №17

Анотація

Анотація. На сьогодні в Україні без використання дистанційних форм навчання неможливо забезпечити права дітей на отримання загальної освіти. Тому забезпечення ефективної взаємодії під час дистанційного навчання – актуальна і потребує вивчення. Метою дослідження було розкрити значення використання сучасних онлайн-сервісів для взаємодії під час дистанційного навчання, та порівняти онлайн-сервіси й інструменти, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного та змішаного навчання. У дослідженні використано метод аналізу довідкових джерел.

Ключові слова: дистанційне навчання, змішане навчання, взаємодія суб’єктів дистанційного навчання, онлайн-сервіси.

Abstract. Today in Ukraine, it is impossible to ensure the rights of children to receive general education
without the use of distance learning. Therefore, ensuring effective interaction during distance learning is
relevant and needs to be studied. The purpose of the study was to reveal the importance of using modern
online services for interaction in distance learning and to compare online services and tools that organize
the educational process in distance and blended learning. The study used the method of analyzing
reference sources.
Keywords: distance learning, blended learning, the interaction of distance learning subjects, online services.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-12

Як цитувати

Балас, Н. (2023). Використання онлайн-сервісів для ефективної взаємодії під час дистанційного навчання. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (10). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1298

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО