Розвиток критичного мислення на уроках інформатики
Анотація
Анотація. Розглядаються особливості розвитку критичного мислення учнів 5-6 класів на уроках інформатики. Проаналізовано ознаки критичного мислення, розглянуто психолого-педагогічні підходи до розвитку критичного мислення здобувачів освіти середньої школи під час вивчення предмету інформатика.
Annotation. The features of critical thinking development of pupils of 5-6 grades at computer science lessons. The signs of critical thinking, psychological and pedagogical approaches to the development of critical thinking of secondary school students while studying the subject of computer science.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-05-12
Як цитувати
Швидун, Л. (2023). Розвиток критичного мислення на уроках інформатики. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (10). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1295
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).