Теоретичні аспекти організації проєктної діяльності учасників освітнього процесу

Автор(и)

  • Тетяна Ваколюк НВК 38

Анотація

Розкрито особливості організації проєктної діяльності, яка є одним із сучасних підходів до організації освітнього процесу, який передбачає активну участь учнів у процесі вивчення матеріалу, розвитку власної творчості та критичного мислення. Розглянуто роль вчителя як фасилітатора, який сприяє активній участі учасників проєкту, стимулює їх творчість, сприяє виробленню навичок самостійної роботи та розвитку критичного мислення.

The peculiarities of the organization of the project
activity, which is one of the modern approaches to the
organization of the educational process, which involves
the active participation of students in the process of
studying the material, the development of their own creativity
and critical thinking, are revealed. The role of the teacher as
a facilitator, who promotes the active participation of
project participants, stimulates their creativity,
promotes the development of independent work skills
and the development of critical thinking, is considered.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-12

Як цитувати

Ваколюк, Т. (2023). Теоретичні аспекти організації проєктної діяльності учасників освітнього процесу. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (10). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1307

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО