Впровадження освітньої платформи «HUMAN школа» в закладах загальної середньої освіти
Анотація
Анотація. Описано основні етапи впровадження електронного класного журналу, адміністратором закладу освіти, на базі освітньої платформи «Human школа». Розкрито, зазвичай, мало видимий етап підготовки та налаштування системи адміністратором до початку навчального року.
Abstract. The article describes the main stages of implementing an electronic classroom journal by an administrator of an educational institution based on the educational platform "Human School". The little-seen stage of preparing and setting up the system by the administrator before the beginning of the school year.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-05-12
Як цитувати
Кікоть, Т. (2023). Впровадження освітньої платформи «HUMAN школа» в закладах загальної середньої освіти. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (10). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1314
Номер
Розділ
Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).