МІСЦЕ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «АРХІТЕКТУРА КОМП’ЮТЕРА» ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Вікторія Вадимівна Конофольська

Анотація

Метою даного дослідження є висвітлення головних недоліків побудови  навчальної дисципліни «Архітектура комп’ютера», а також методів їх вирішення. Акцентовано увагу на питаннях курсу, котрі необхідно постійно оновлювати.

Посилання

Дячковська Л. К. Формування ключових компетентностей учнів. Методичний посібник /Л. К. Дячковська. – Миколаїв : Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Миколаївській області, 2012.− 36 с.

Архітектура інформаційних систем : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Войтович, М. П. Малежик, В. П. Сергієнко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. − [2-ге вид.]. − Рівне : [О. Зень], 2011. − 322 с.

Кавун С. В. Архітектура комп’ютерів. Особливості використання комп’ютерів в ІС : навчальний посібник / С. В. Кавун, І. В. Сорбат. – Харків : Вид. ХНЕУ, 2010. – 256 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Конофольська, В. В. (2015). МІСЦЕ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «АРХІТЕКТУРА КОМП’ЮТЕРА» ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/67

Номер

Розділ

Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання