ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ РОБОТОТЕХНІКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Метою дослідження є пошук інструментів, використання яких забезпечує якісне проведення занять з робототехніки та програмування в умовах дистанційного навчання. Зазначено коротку характеристику інструментарію онлайн симуляторів та їх переваги. Акцентовано увагу на особливостях програмування різних пристроїв. Наведено приклади використання онлайн платформ на уроках.
The aim of the research is finding instruments enabling efficient online teaching of Robotics and ICT. The author briefly describes online simulation tools and their advantages, paying special attention to programming various devices, gives examples of use of online platforms at the lessons.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-11
Як цитувати
Конофольська, В. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ РОБОТОТЕХНІКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (8). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/222
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).