ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Вікторія Вадимівна Конофольська

Анотація

Тези присвячені впровадженню технологій дистанційного навчання в систему шкільної освіти України. Об’єктивно і неупереджено проаналізовано перспективи використання даної технології, виокремлено переваги і недоліки дистанційного навчання. Дані тези спрямовані на вирішення проблеми вдосконалення методів і засобів навчання.

Посилання

Богачков Ю.М. Концепція проекту «Дистанційне навчання школярів». /Ю.М. Богачков, В.Ю. Биков, В.О. Красношапка, В.М. Кухаренко, Ю.Я. Пасіхов //Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – №5 (13).

Варзар Т.. Дистанційна освіта в сучасній освітній діяльності. /Т. Варзар //Українознавство. – 2005. –№ 1. – С. 116–119.

Кухаренко В.М., Сиротенко Н.Г., Молодих Г.С., Твердохлєбова Н.Є. Дистанційний навчальний процес: Навчальний посібник. /За ред. В.Ю.Бикова, В.М.Кухаренка – К.: Міленіум, 2005. –292 с.

Кухаренко В.М. Експеримент «Дистанційне навчання для середньої школи». /В.М. Кухаренко// Комп'ютер у школі та сім'ї: Науково-методичний журнал. – 2007. – № 4. – с. 21-24.

Cистема Prometheus [Електронний ресурс].– Режим доступу: http://prometheus.org.ua/

Khan Academy [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://uk.khanacademy.org/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Конофольська, В. В. (2015). ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/66

Номер

Розділ

Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання