МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЗАСІБ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Валентина Анатоліївна Усенко

Анотація

У статті узагальнюються поняття моделі та моделювання. Наводяться приклади використання комп’ютерних моделей у різних сферах. Обґрунтовуються позитивні сторони використання таких моделей як допоміжних засобів навчання, пропонується використання віртуальної моделі у процесі вивчення архітектури комп’ютера.

Посилання

Сергієнко В. П. Теоретико-методичні особливості використання сучасних комп’ютерно орієнтованих засобів навчання із загальної фізики / В. П. Сергієнко, М. І. Шут // Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору : зб. наук. пр. / [за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука]; Ін-т засобів навчання АПН України. – К. : Атака, 2004. – С. 185–193.

Шарапов О.Д., Дербенцев В.Д., Семьонов Д.Є. Економічна кібернетика. Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2004. — 231 с.

Павловский Ю. Н., Белотелов Н. В., Бродский Ю. И. Имитационное математическое моделирование и прогноз глобальных процессов // Прогноз и моделирование кризисов и мировой динамики / Отв. ред. А. А. Акаев, А. В. Коротаев, Г. Г. Малинецкий – М.: ЛИБРОКОМ, 2009. С. 300–315.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Усенко, В. А. (2015). МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЗАСІБ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/73

Номер

Розділ

Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання