СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАВЧАННЯ МЕТОДІВ ОПТИМІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Валентина Анатоліївна Усенко

Анотація

У дослідженні розглядаються сучасні тенденції навчання та приклади їх застосування під час навчання методів оптимізації. Об'єктом дослідження є процес інтегрованого навчання інформатичних та математичних дисциплін у школах з поглибленим вивченням математики та інформатики із застосуванням інноваційних технологій. Предметом дослідження є навчання основ методів оптимізації в школах у контексті змішаного та міждисциплінарного навчання. Розкрито суть та зміст STEM-освіти як засобу інтегрованого навчання, наведено  приклади застосування елементів STEM-освіти під час навчання деяких аспектів розв’язування задач лінійної оптимізації. При цьому використано такі методи дослідження як аналіз методичної літератури, систематизація відомостей про сучасні тенденції навчання та конкретизація педагогічних понять, що спрямована на висвітлення застосування їх у контексті навчання методів оптимізації.

Посилання

Проект концепції STEM-освіти в Україні [електронний ресурс] - http://mk-kor.at.ua/STEM/STEM_2017.pdf

STEM-освіта [електронний ресурс] -https://imzo.gov.ua/stem-osvita/

Іванченко Н. М. Принципи впровадження та переваги STEM-освіти [електронний ресурс] - http://timso.koippo.kr.ua/hmura13/ivanchenko-nataliya-mykolajivna-pryntsypy-vprovadzhennya-ta-perevahy-stem-osvity/

Н.М. Кузьміна Інформаційні системи і технології в економіці // Н.М. Кузьміна, О.В. Струтинська// Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей педагогічних університетів. 2-ге видання перероблене і доповнене – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – 245 с.

Рашевська Н.В. Змішане навчання як психолого-педагогічна проблема / Н. В. Рашевська // Вісник Черкаського університету. Випуск 191. Частина IV. Серія «Педагогічні науки», 2010— С. 89-96

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-16

Як цитувати

Усенко, В. А. (2018). СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАВЧАННЯ МЕТОДІВ ОПТИМІЗАЦІЇ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (5). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/152

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО