ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ WIZER.ME ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Анотація. Технологія змішаного навчання вже не новаторство, а вимога часу, її використання забезпечує можливість швидкого переходу від очного навчання до дистанційного. Під час дистанційного навчання важливим є зворотній зв’язок між вчителем та учнями. Постає проблема швидкого якісного контролю рівня знань. Використання комп'ютеризованого тестування забезпечує можливість автоматизації перевірки знань на різних когнітивних рівнях повністю або частково. Під час змішаного навчання серед організаційних труднощів зустрічається різноманітність апаратного та програмного забезпечення в учнів. Сервіси можуть бути доступні всім учасникам освітнього процесу за наявності браузера та доступу до Інтернет.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-11
Як цитувати
Усенко, В. (2021). ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ WIZER.ME ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (8). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/219
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).