ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРЕДМЕТІВ МАТЕМАТИЧНО-ІНФОРМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Анотація
Анотація. В тезах розкрито поняття «змішаного навчання». Проаналізовано деякі характеристики сервісів Google та розглянуто способи їх використання для організації змішаного навчання предметів математично-інформатичного циклу.
Аннотация. В тезисах раскрыто понятие «смешанного обучения». Проанализированы некоторые характеристики сервисов Google и рассмотрены способы их использования для организации смешанного обучения предметов математически-информатического цикла.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-11
Як цитувати
Косяченко, В. (2021). ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРЕДМЕТІВ МАТЕМАТИЧНО-ІНФОРМАТИЧНОГО ЦИКЛУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (8). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/490
Номер
Розділ
Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).