РОБОТОТЕХНІКА ЯК СКЛАДОВА ПАРАДИГМИ НАВЧАННЯ STREAM
Анотація
Метою дослідження є загальна парадигми STREAM. Завданням дослідження є
розкриття сутності поняття "STREAM", обґрунтування використання даного підходу до навчання
робототехніки. Об’єктом дослідження є процес навчання робототехніки учнів. Предметом
дослідження є умови навчання робототехніки учнів основної школи. Основними методами
дослідження є: пошук різноманітних джерел даних, аналіз і структуризація отриманих відомостей,
пошук оптимальних методів впровадження основ робототехніки в навчальний процес.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-07-16
Як цитувати
Баранов, С. С. (2018). РОБОТОТЕХНІКА ЯК СКЛАДОВА ПАРАДИГМИ НАВЧАННЯ STREAM. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (5). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/164
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).