ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Олександр Лабатюк УДУ імені Михайла Драгоманова

Анотація

У роботі розглядаються деякі аспекти використання соціальних мереж в освітньому процесі. Соціальні мережі стали невіднятною частиною сучасного суспільства, використання яких активно впливає на різні сфери життя, зокрема на освіту. Описано технічні аспекти функціонування соціальних платформ, що базуються на складних інформаційних системах, таких як хмарні технології, бази даних і машинне навчання. Визначено як соціальні мережі можуть бути використані для ефективної організації колективної роботи, підтримки професійної діяльності та забезпечення доступу до навчальних ресурсів. Зокрема, акцентовано увагу на важливості безпеки даних в освітньому процесі. Розглянуто переваги та недоліки використання соціальних мереж в освітньому процесі, зокрема з погляду розвитку професійних компетентностей здобувачів освіти. 

The paper examines certain aspects of the use of social networks in the educational process. Social networks have become an integral part of modern society, and their use actively influences various spheres of life, particularly education. The technical aspects of the functioning of social platforms, which are based on complex information systems such as cloud technologies, databases, and machine learning, are described. The study identifies how social networks can be used for effective organization of collaborative work, support of professional activities, and access to educational resources. Special attention is paid to the importance of data security in the educational process. The advantages and disadvantages of using social networks in education are considered, particularly in terms of developing the professional competencies of learners.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Лабатюк, О. (2025). ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1507

Номер

Розділ

Комп'ютерні науки