АНАЛІЗ ДАНИХ ІЗ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ТРЕНДІВ

Автор(и)

  • Олександр Лабатюк УДУ

Анотація

У цьому дослідженні розкривається потенціал соціальних мереж як інструменту прогнозування суспільних тенденцій. Висвітлюються унікальні можливості соціальних платформ для збору даних, підкреслюючи їхні ключові переваги. Описуються сучасні методологічні підходи до опрацювання даних. Об’єктом дослідження є процес аналізу даних соціальних мереж. Предметом дослідження: методи аналізу та прогнозування трендів на основі даних із соціальних мереж. Особливу увагу приділено практичному застосуванню отриманих результатів у різноманітних галузях — від маркетингових досліджень до соціологічних спостережень, від культурних тенденцій до політичних прогнозів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30

Як цитувати

Лабатюк, О. (2024). АНАЛІЗ ДАНИХ ІЗ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ТРЕНДІВ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (13). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1475

Номер

Розділ

Комп'ютерні науки