ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ КОМП’ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Анотація
Розглядається важливість інтеграції комп’ютерних технологій в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Описано переваги та виклики, пов’язані з впровадженням цих технологій, а також висвітлюються оптимальні підходи до їх використання задля покращення навчання та розвитку учнів.
The article considers the importance of integrating computer technologies into the educational process of general secondary education. The advantages and challenges associated with the introduction of these technologies are described, and the best approaches to their use to improve student learning and development are highlighted.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-20
Як цитувати
Лабатюк, О. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ КОМП’ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1421
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).