ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ ДЛЯ РОЗРОБЛЕННЯ ДИНАМІЧНИХ ВПРАВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Микола Вознесенський Приватний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів "Гімназія А+"

Анотація

Розглянуто перспективи застосування онлайн-ресурсів для розроблення динамічних завдань як дієвого інструменту активізації учнів на заняттях інформатики. Проаналізовано платформи, за допомогою яких: здійснюється впровадження гейміфікації навчання, підвищується зацікавленість учнів, забезпечується зворотний зв’язок та формується стабільна мотивація до опанування навчального матеріалу. Відзначено плюси використання динамічних вправ для закріплення знань, розвитку вмінь самостійної праці та підтримки індивідуальної траєкторії навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Вознесенський, М. (2025). ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ ДЛЯ РОЗРОБЛЕННЯ ДИНАМІЧНИХ ВПРАВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1503

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО