ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ ДЛЯ РОЗРОБЛЕННЯ ДИНАМІЧНИХ ВПРАВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Анотація
Розглянуто перспективи застосування онлайн-ресурсів для розроблення динамічних завдань як дієвого інструменту активізації учнів на заняттях інформатики. Проаналізовано платформи, за допомогою яких: здійснюється впровадження гейміфікації навчання, підвищується зацікавленість учнів, забезпечується зворотний зв’язок та формується стабільна мотивація до опанування навчального матеріалу. Відзначено плюси використання динамічних вправ для закріплення знань, розвитку вмінь самостійної праці та підтримки індивідуальної траєкторії навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-08
Як цитувати
Вознесенський, М. (2025). ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ ДЛЯ РОЗРОБЛЕННЯ ДИНАМІЧНИХ ВПРАВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1503
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).