ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКОВАНИХ СЕРЕДОВИЩ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

Автор(и)

  • Микола Вознесенський Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №106 з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва

Анотація

Розглянуто використання вебресурсів для створення динамічних тестових завдань як ефективного інструменту гейміфікації освітнього процесу. Описано платформи для перевірки знань учнів, підвищення мотивації та покращення засвоєння навчального матеріалу завдяки застосуванню динамічних елементів і гнучкого підходу до навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30

Як цитувати

Вознесенський, М. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКОВАНИХ СЕРЕДОВИЩ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (13). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1476

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО