ІГРОВІ СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ "АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ"

Автор(и)

  • Микола Вознесенський Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №106 з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва

Анотація

Розглядається тема використання різних ігрових платформ для вивчення змістової лінії «Алгоритми та програми». Описано кращі платформи для вивчення основ програмування, використання яких сприятиме розвитку алгоритмічного і творчого мислення.

The article discusses the use of different gaming platforms for studying the content area “Algorithms and Programs”. The best platforms for learning the basics of programming are described, the use of which will contribute to the development of algorithmic and creative thinking.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-20

Як цитувати

Вознесенський, М. (2024). ІГРОВІ СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ "АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ". Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1430

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО