АДАПТИВНИЙ ІНТЕРФЕЙС В СЕРЕДОВИЩІ РОЗРОБКИ UNITY3D

Автор(и)

  • Анна Перловська студент

Анотація

Зі стрімким зростанням кількості пристроїв з екранами різних форматів зростає й потреба в адаптивному інтерфейсі. Такий інтерфейс забезпечує коректне відображення всіх елементів на дисплеї незалежно від розміру, роздільної здатності чи налаштувань екрана. На перший погляд це здається простим завданням, проте, розміщуючи певне зображення, важливо розуміти, до якої частини екрана його прив’язати та як уникнути спотворення елементів. У середовищі розробки Unity це реалізується за допомогою інструментів Canvas, Layout Group, Content Size Fitter, а також скриптів для динамічної зміни розташування та масштабування елементів.

With the rapid increase in the number of devices with screens of various formats, the demand for adaptive interfaces is also growing. Such interfaces ensure the correct display of all elements on the screen regardless of size, resolution, or screen settings. At first glance, this may seem like a simple task; however, when placing a specific image, it is important to understand which part of the screen to anchor it to and how to avoid distortion of elements. In the Unity development environment, this is achieved using tools such as Canvas, Layout Group, Content Size Fitter, as well as scripts for dynamic positioning and scaling of elements.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Перловська, А. (2025). АДАПТИВНИЙ ІНТЕРФЕЙС В СЕРЕДОВИЩІ РОЗРОБКИ UNITY3D. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1479

Номер

Розділ

Інженерія програмного забезпечення