ВИКОРИСТАННЯ ФРЕЙМВОРКУ ML-AGENTS В СЕРЕДОВИЩІ РОЗРОБКИ UNITY3D ДЛЯ НАВЧАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Автор(и)

  • Анна Перловська студент

Анотація

Для інтеграції алгоритмів машинного навчання в ігрові середовища Unity все частіше використовують фреймворк ML-Agents Toolkit. Він забезпечує можливість навчати агентів через підкріплене навчання або поведінкове клонування. Цей інструмент дає розробникам гнучкі засоби для створення інтелектуальної поведінки персонажів, автоматизації ігрового процесу та досліджень у симуляційних середовищах. Використання ML-Agents відкриває нові перспективи в розробці інтерактивних, адаптивних ігор, а також у проведенні експериментів з навчанням штучного інтелекту.

To integrate machine learning algorithms into Unity game environments, the ML-Agents Toolkit framework is increasingly being used. It provides the ability to train agents through reinforcement learning or behavior cloning. This tool offers developers flexible means to create intelligent character behaviors, automate gameplay, and conduct research in simulation environments. Using ML-Agents opens up new opportunities for developing interactive, adaptive games and experimenting with artificial intelligence training.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-26

Як цитувати

Перловська, А. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ФРЕЙМВОРКУ ML-AGENTS В СЕРЕДОВИЩІ РОЗРОБКИ UNITY3D ДЛЯ НАВЧАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (13). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1450

Номер

Розділ

Інженерія програмного забезпечення