Застосунок-тренажер із вивчення слів для іноземців
Анотація
Метою дослідження є створення ігрового додатку-тренажер “Слухарик” для незвичного способу вивчення українських слів іноземцями та дітьми шкільного та дошкільного віку. Об'єктом дослідження є додатки для ефективного вивчення нових українських слів. Предметом дослідження є використання деяких ігрових механік за для зацікавлення користувачів к проходженню додатку. Програмний засіб буде розроблений для того, щоб допомогти у вивченні, запам’ятанні, повторюванні українських слів та відслідковуванні прогресу для іноземних студентів та дітей.
The aim of the research is to create a game application-simulator "Sluharyk" for an unusual way of learning Ukrainian words by foreigners and children of school and preschool age. The object of research are applications for effective learning of new Ukrainian words. The subject of the study is the use of some game mechanics to get users interested in passing the application. The software will be designed to help learn, memorize, repeat Ukrainian words, and track progress for international students and children.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).