ВИМІРЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ

Автор(и)

  • Катерина Юріївна Кулецька

Анотація

Анотація. Метою дослідження є вимірювання навчальних досягнень учнів початкових класів на прикладі світового досвіду та українського контексту. Завданням дослідження є аналіз світових тестів для учнів молодших класів, а також створення та апробація тесту для учнів початкової школи на основі чинно діючої програми для учнів   1–4 класів. Об’єктом дослідження є навчальні досягнення учнів початкових класів, предметом дослідження є світовий та український досвід вимірювання навчальних досягнень учнів початкових класів. Результатом дослідження є аналіз світових тенденцій та інновацій у тестуванні молодших школярів, а також розробка власного тесту для учнів третього класу, предмет «Літературне читання» та апробація його на базі школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-12

Як цитувати

Кулецька, К. Ю. (2014). ВИМІРЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/9

Номер

Розділ

Освітні вимірювання