ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ
Анотація
Проблема комп’ютерної грамотності вчителів наразі є дуже актуальною, адже зі стрімким розвитком сучасного світу, комп’ютерні технології стають невід’ємною частиною нашого життя – вони необхідні як вдома, так і на робочому місці. Але вагомий відсоток населення світу, в тому числі й України, є не досить компетентним в сфері інформаційно-комунікаційних технологій. Тож, не дивно, що однією з головних проблем в освіті України є низький рівень комп’ютерних знань та навиків вчителів, особливо зі сільських шкіл.##submission.downloads##
Опубліковано
2015-06-12
Як цитувати
В’юн, С. В. (2015). ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/77
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).