СТАН ТА ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ЛIНГВIСТИЧНОЇ IНФОРМАТИКИ
Анотація
Анотацiя. Мета дослідження – розробка методичних особливостей навчання лінгвістичної інформатики, теоретичне обґрунтування ефективності використання особливостей методичної системи навчання лінгвістичної інформатики при вивченні дисциплін інформатичного циклу, розробка курсу «Лінгвістична інформатика» та дослідження ефективності впровадження даного курсу у вищих педагогічних навчальних закладах. Предмет дослідження – система методичних особливостей навчання лінгвістичної інформатики як прикладної лінгвістичної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-07-16
Як цитувати
В’юн, С. В. (2018). СТАН ТА ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ЛIНГВIСТИЧНОЇ IНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (5). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/149
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).