СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАНДАРТІВ ОСВІТИ І ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЇЇ ЯКОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Олена Валеріївна Хруцька Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Анотація

У роботі розглянуті сучасні тенденції розвитку освітніх стандартів в Україні та світі, а також проблеми оцінювання якості освіти в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано нормативно-правові засади стандартизації освіти в Україні та сучасні напрями й підходи до розробки освітніх стандартів; вивченні критерії якості освіти та проблем її оцінювання в умовах дистанційного навчання. Об’єктом дослідження є тенденції розвитку освітніх стандартів та проблеми оцінювання якості дистанційної освіти. Предметом дослідження є стандарти освіти в Україні, тенденціїї стандартизації освіти в світі та в Україні, проблеми оцінювання якості освіти в умовах дистанційного навчання. Завданням роботи є вивчення нормативно-правових засад стандартизації освіти в Україні та сучасні напрями й підходи до розробки освітніх стандартів; вивчення критеріїв якості освіти та проблем її оцінювання в умовах дистанційного навчання. Результатами дослідження є розроблені пропозиції вдосконалення стандартів освіти і запропоновані підходи до розв’язання проблем оцінювання якості освіти в умовах дистанційного навчання.

Біографія автора

Олена Валеріївна Хруцька, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Науково-методичний центр організації навчального процесу, методист вищої категорії

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-04-29

Як цитувати

Хруцька, О. В. (2014). СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАНДАРТІВ ОСВІТИ І ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЇЇ ЯКОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/7

Номер

Розділ

Освітні вимірювання