ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІCУ GITHUB У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація
Метою дослідження є демонстрація використання сервісу GitHub під час виконання практичної діяльності на заняттях із програмування. Завдання дослідження полягає в аналізі системи контролю версій Git та виділенні ключових аспектів роботи з нею. Об'єктом дослідження є сервіс GitHub, предметом дослідження є взаємодія студентів під час використання сервісу GitHub у дистанційному навчанні. У дослідженні використано методи спостереження та аналізу. Результатом дослідження є приріст ефективності навчального процесу.##submission.downloads##
Опубліковано
2015-06-12
Як цитувати
Калайда, С. М. (2015). ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІCУ GITHUB У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/68
Номер
Розділ
Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).