Важливість професійної та персональної інформатичної освіти
Анотація
Ціллю дослідження є обґрунтувати важливість інформатичної освіти. Завдання дослідження – проаналізувати залежність загального розвитку п’ятдесяти провідних країн світу і рівня розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у них. Об’єктом дослідження є інформатична освіта провідних країн світу, предметом – показники розвитку країн. Під час дослідження використовувалися методи спостереження та аналізу. В результаті дослідження отримали висновок, що чим сильніше процвітає країна, тим вищий розвиток інформатичної освіти у ній.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-06-21
Як цитувати
Калайда, С. М. (2017). Важливість професійної та персональної інформатичної освіти. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (4). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/107
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).