ВСТУПНЕ ТЕСТУВАННЯ SAT НА БАКАЛАВРСЬКІ ПРОГРАМИ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ США: ЗАСАДИ, ІНСТРУМЕНТАРІЙ, ЗАСТОСУВАННЯ

Автор(и)

  • Максим Олександрович Привольнев

Анотація

Анотація. Метою дослідження є порівняння, аналіз тесту здібностей SAT на бакалаврські програми у системі вищої освіти США з тестами вступу до ВНЗ в Україні. Завданням дослідження є розробка тестових завдань для Українських ЗНЗ на основі вступного тесту SAT на бакалаврські програми у системі вищої освіти США, експериментально перевірити їхню ефективність.  Об’єктом дослідження є тестові технології оцінювання здібностей учнів 11 класів для вступу у ВНЗ. У дослідженні використано методи аналізу, синтезу та узагальнення літературних джерел з проблеми дослідження. Тестування, як метод емпіричного дослідження.  Тест SAT апробується з метою, порівняння та впровадження світового досвіду вступної системи тестування до ВНЗ Сполучених Штататів Америки з Українською системою вступу.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2014-04-30

Як цитувати

Привольнев, М. О. (2014). ВСТУПНЕ ТЕСТУВАННЯ SAT НА БАКАЛАВРСЬКІ ПРОГРАМИ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ США: ЗАСАДИ, ІНСТРУМЕНТАРІЙ, ЗАСТОСУВАННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/6

Номер

Розділ

Освітні вимірювання