РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ПРОГРАМУВАННЯ В 6-7 КЛАСІ З ВИКОРИСТАННЯМ ТРЕНУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА PYLEARN

Автор(и)

  • Євгеній Козолуп Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17, м. Суми

Анотація

В умовах сьогодення, темі “Алгоритмізація та програмування” в курсі інформатики 6-7 класів закладів загальної середньої освіти приділяється достатньо уваги, аби учні окрім вивчення базових алгоритмічних структур деякою мовою програмування змогли опанувати в тому числі вбудовані бібліотеки та модулі для реалізації простих програмних навчальних або наукових проєктів. Проте, розв’язування різного роду математичних задач з використанням мови програмування є одним з найефективніших способів вивчення основ програмування, а з використанням таким простих та сучасних мов, як, наприклад Python цей процес можна пришвидшити. Разом з цим, виникає необхідність в забезпеченні комплексу навчального програмного забезпечення для вивчення мов програмування та розробки власних програмних засобів. З такою метою було розроблено навчально-тренувальне середовище PyLearn, до складу якого входить практикум з програмування мовою Python. За допомогою його використання на уроках інформатики вивчення базових алгоритмічних структур мовою Python шляхом розв’язування практичних завдань здійснюється поступово та систематично, що в тому числі дозволяє виконувати більшу кількість завдань в межах обмеженого часу уроку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-11

Як цитувати

Козолуп, Є. (2021). РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ПРОГРАМУВАННЯ В 6-7 КЛАСІ З ВИКОРИСТАННЯМ ТРЕНУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА PYLEARN. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (8). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/491

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО