КОМПЛЕКСНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ІНФОРМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Сергій Олегович Климчук Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Анотація

Університет повинен створити умови, щоб студенти не тільки могли здобути окремі знання, а й сформувати цілісну наукову точку зору. На сьогоднішній день не достатньо розробленою залишається система міжпредметного педагогічного контролю. Виникає протиріччя між необхідністю використання комплексних завдань у системі оцінювання і недостатнім обґрунтуванням методики їх використання. Метою дослідження є розробка методики формування інформатичних компетентностей у майбутніх вчителів інформатики з використанням засобів оцінювання на базі комплексних завдань. Обʼєктом дослідження є процес формування інформатичних компетентностей з використанням засобів педагогічного оцінювання. Предметом виступає комплексне завдання як засіб оцінювання навчальних досягнень студентів інформатичних спеціальностей. Результатом дослідження є розробка міжпредметного тесту.

Посилання

Максимова В. Н. Межпредметные связи в учебно-воспитательном процессе современной школы / Валерия Николаевна Максимова. – Москва: Просвещение, 1987. – 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-31

Як цитувати

Климчук, С. О. (2015). КОМПЛЕКСНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ІНФОРМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/42

Номер

Розділ

Освітні вимірювання