КОМПЛЕКСНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ІНФОРМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Анотація
Університет повинен створити умови, щоб студенти не тільки могли здобути окремі знання, а й сформувати цілісну наукову точку зору. На сьогоднішній день не достатньо розробленою залишається система міжпредметного педагогічного контролю. Виникає протиріччя між необхідністю використання комплексних завдань у системі оцінювання і недостатнім обґрунтуванням методики їх використання. Метою дослідження є розробка методики формування інформатичних компетентностей у майбутніх вчителів інформатики з використанням засобів оцінювання на базі комплексних завдань. Обʼєктом дослідження є процес формування інформатичних компетентностей з використанням засобів педагогічного оцінювання. Предметом виступає комплексне завдання як засіб оцінювання навчальних досягнень студентів інформатичних спеціальностей. Результатом дослідження є розробка міжпредметного тесту.Посилання
Максимова В. Н. Межпредметные связи в учебно-воспитательном процессе современной школы / Валерия Николаевна Максимова. – Москва: Просвещение, 1987. – 160 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-05-31
Як цитувати
Климчук, С. О. (2015). КОМПЛЕКСНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ІНФОРМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/42
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).