ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ТЕСТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація
Статтю присвячено питанням використання дидактичних тестів у навчальному процесі. Розглянуто різну класифікацію дидактичних тестів, їх особливості та етапи конструювання. Розроблено методичні рекомендації щодо поліпшення системи дидактичного тестування та покращення ефективності його використання у навчальному процесі.Посилання
Педагогіка – Дидактичні тести, самооцінка. / Ягупов В.В. [Електронний ресурс]. - URL: http://eduknigi.com/ped_view.php?id=230
Конструювання тестів. Курс лекцій: навч. посіб. / Л.О.Кухар, В.П.Сергієнко. – Луцьк, 2010. – 182 с.
Професійна педагогіка./ Красильникова Г В. [Електронний ресурс]. - URL: http://lubbook.net/book_303_glava_18_Tema_16.Metodi_kontrol.html
Активізація навчання в економічній освіті / Ковальчук Г.О. [Електронний ресурс]. - URL: http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/760/42/
##submission.downloads##
Опубліковано
2014-05-12
Як цитувати
Кокойло, А. Ю. (2014). ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ТЕСТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/40
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).