ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Анотація
Метою дослідження є висвітлення проблем інформатизації освіти в Україні. Завданням дослідження є визначення перспектив створення програмного забезпечення навчального призначення, в тому числі вітчизняного. Об’єктом дослідження є стан інформатизації освіти. В статті проаналізовано стан та перспективи інформатизації освіти в Україні, висвітлена проблема забезпечення вчителів вітчизняними педагогічними програмними засобами. Проаналізовано стан і результати інформатизації освіти в інших країнах,наведено приклади, якими шляхами долаються зазначені проблеми. Представлені результати досліджень, які показують забезпеченість загальних навчальних закладів програмними засобами навчального призначення.##submission.downloads##
Опубліковано
2014-05-12
Як цитувати
Діренко, І. С. (2014). ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/37
Номер
Розділ
Комп'ютерна інженерія
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).