ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ НАДІЙНОСТІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ТЕСТОВИХ МЕТОДИК ТА ЇХ УДОСКОНАЛЕННЯ
Анотація
Метою дослідження є аналіз, узагальнення і осмислення досвіду використання тестового контролю в навчальних закладах, а також визначення умов та критеріїв для інтерпретації результатів тестування. Об’єктом дослідження є контроль і оцінка знань, умінь і навичок учнів за допомогою тестового контролю та інтерпретація отриманих результатів. Предметом дослідження є методи оцінювання та інтерпретація результатів тестування. Практичне значення дослідження полягає в тому, що розроблено банк тестових завдань та сконструйовано тест з дисципліни Інформатика для перевірки рівня знань учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Посилання
Тестирование учебных достижений. Монография. -Уссурийск: Издательство УГПИ, 2007. - 214 с.: ил.
Линда Крокер, Джеймс Алгіна. Учебник «Введение в класическую и современную теорію тестов»// Издательськая група «Логос», Москва 2010 г.- 667с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).