ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ НАДІЙНОСТІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ТЕСТОВИХ МЕТОДИК ТА ЇХ УДОСКОНАЛЕННЯ

Автор(и)

  • Денис Сергійович Коваль

Анотація

Метою дослідження є аналіз, узагальнення і осмислення досвіду використання тестового контролю в навчальних закладах, а також визначення умов та критеріїв для інтерпретації результатів тестування. Об’єктом дослідження є контроль і оцінка знань, умінь і навичок учнів за допомогою тестового контролю та інтерпретація отриманих результатів. Предметом дослідження є методи оцінювання та інтерпретація результатів тестування. Практичне значення дослідження полягає в тому, що розроблено банк тестових завдань та сконструйовано тест з дисципліни Інформатика для перевірки рівня знань учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Посилання

Тестирование учебных достижений. Монография. -Уссурийск: Издательство УГПИ, 2007. - 214 с.: ил.

Линда Крокер, Джеймс Алгіна. Учебник «Введение в класическую и современную теорію тестов»// Издательськая група «Логос», Москва 2010 г.- 667с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-04-30

Як цитувати

Коваль, Д. С. (2014). ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ НАДІЙНОСТІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ТЕСТОВИХ МЕТОДИК ТА ЇХ УДОСКОНАЛЕННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/28

Номер

Розділ

Освітні вимірювання