ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Анотація
Анотація. Метою дослідження є аналіз сучасного стану використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу. Завданням дослідження є аналіз засобів та технологій дистанційного навчання, які можна використовувати у роботі вихователя дитячого садочка. Результатом дослідження є власний досвід організації роботи у період пандемії COVID-2019 у закладі дошкільної освіти №142.
Ключові слова: дошкільна освіта, дистанційне навчання, ІКТ, сучасні технології навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-06-30
Як цитувати
Сурмай, О. . (2020). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (7). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/203
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).