РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ
Анотація
У даному досліджені аналізується проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Метою статті є обґрунтування ефективності використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення самостійної пізнавальної активності учнів при вивченні наукових дисциплін.
The problem of active early recognition of diality is being analyzed. By statt © обґрунтування the effectiveness of information-communication technologies for the promotion of self-sustained, recognizable activity of scientists in the implementation of scientific discipleships.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-06-30
Як цитувати
Балжі, М. (2020). РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (7). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/197
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).