ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЇХ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Світлана Кобчик НВК"Всезнайко"

Анотація

 Використовуючи технологію змішаного навчання у своїй роботі, можемо зробити такі висновки. Використання технологій змішанного навчання:

- надає  більшу свободу учням — де і коли скористатися онлайн-сервісом — особистий вибір кожного (наприклад, три рази на день по 10 хвилин чи 30 хвилин за один раз);

- виховує самостійність та відповідальність студента;

- розвиває в учнів відчуття впевненості у собі через попередню підготовку, а отже знімає страх перед публічним вивченням нового матеріалу;

- скорочує час на перевірку домашніх вправ, тож з’являється більше часу для групових та парних комунікативних завдань, де викладач лише виконує роль фасилітатора (помічника); тощо.

У ході написання магістерської роботи я створюю Web-сайт «Технології змішаного навчання», застосування якого в подальшому дасть змогу учням і вчителям вільно користуватись онлайн – платформами для змішаного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-30

Як цитувати

Кобчик, С. (2020). ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЇХ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ . Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (7). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/192

Номер

Розділ

Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання