МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОГРАМУВАННЯ УЧНІВ 5 – 6 КЛАСІВ У СЕРЕДОВИЩІ «SCRATCH»
Анотація
Метою даної роботи є висвітлення і систематизація досвіду навчання інформатики в 5 – 6 класах, а саме розділу «Алгоритми», за програмою стандарного рівня. Об’єктом дослідження є об'єктно-орієнтоване середовище програмування Scratch. У дослідженні використано методи аналізу і синтезу, описовий метод, бібліографічний метод. Результати даного дослідження були використані автором при підготовці до власних уроків; також вони сприяють засвоєнню учнями основ алгоритмізації та подальшого вивчення ними подійно та о’єктно – орієнтованого підходу до програмування.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-06-30
Як цитувати
Побережний, В. (2020). МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОГРАМУВАННЯ УЧНІВ 5 – 6 КЛАСІВ У СЕРЕДОВИЩІ «SCRATCH». Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (7). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/191
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).