МОТИВАЦІЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
Анотація. Метою дослідження є ознайомлення із сучасними освітніми технологіями та їх використання на уроках інформатики, як засобу мотивації. Завданням дослідження є розкриття суті поняття «освітні технології» та визначення психолого-педагогічних умов використання сучасних освітніх технологій на уроках інформатики. Об’єкт дослідження: процес навчання інформатики в школі. Предмет дослідження: методика використання сучасних освітніх технологій, як засіб підвищення мотивації навчальної діяльності. Основними методами дослідження є: пошук різноманітних джерел даних, аналіз і структуризація отриманих відомостей, пошук оптимальних методів впровадження сучасних освітніх технологій в освітній процес. Застосування запропонованих освітніх технологій на уроках інформатики сприяє покращенню навчання учнів, за рахунок розвитку творчих здібностей, емоційного сприймання змісту навчання та самостійності мислення. За допомогою розвитку зазначених якостей можна підвищити рівень засвоєння теоретичного матеріалу, його осмислення і розуміння, а також уміння розв’язувати не тільки стандартні завдання, але і вправи в зміненій формі.
Abstract. The aim of the study is to get acquainted with modern educational technologies and their use in computer science lessons as a means of motivation. The research objective is to reveal the essence of the concept of "educational technologies" and to determine the psychological and pedagogical conditions of the use of modern educational technologies in computer science classes. Object of research: the process of teaching computer science at school. Subject of research: the methodology of using modern educational technologies as a means of increasing the motivation of educational activities. The main methods of research are: the search for various data sources, analysis and structuring of the information obtained, the search for optimal methods for the implementation of modern educational technologies in the educational process. Application of the proposed educational technologies in the computer science classes contributes to the improvement of student learning through the development of creative abilities, emotional perception of the content of learning and the autonomy of thinking. By developing these qualities it is possible to increase the level of assimilation of theoretical material, its comprehension and understanding, as well as the ability to solve not only standard tasks, but also exercises in a modified form.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).