КЛАСИФІКАЦІЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Анотація
Метою дослідження є з'ясування ефективності загальних правил класифікації завдань в тестовій формі та вимоги до них. Завданням дослідження є ознайомлення з матеріалом, в якому описується класифікація тестових завдань. Об’єктом дослідження є форми тестових завдань, предметом дослідження є класифікація тестів та наведені приклади тестових завдань. Результатом дослідження є вибір критерії та принципів класифікації тестових завдань.Посилання
Ким В. С. Тестирование учебных достижений: монография / В. С. Ким — Уссурийск: Издательство УГПИ, 2007. — 214 с.
Методичні рекомендації зі складання тестових завдань / В.П. Сергієнко, Л.О. Кухар. – К., НПУ, 2011. – 41 с.
##submission.downloads##
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
2014-04-29
Як цитувати
Ціпачевська, Ю. В. (2014). КЛАСИФІКАЦІЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/18
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).