КЛАСИФІКАЦІЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Автор(и)

  • Юлія Валеріївна Ціпачевська НПУ імені М. Драгоманова

Анотація

Метою дослідження є з'ясування ефективності загальних правил класифікації завдань в тестовій формі та вимоги до них. Завданням дослідження є ознайомлення з матеріалом, в якому описується класифікація тестових завдань. Об’єктом дослідження є форми тестових завдань, предметом дослідження є класифікація тестів та наведені приклади тестових завдань. Результатом дослідження є вибір критерії та принципів класифікації тестових завдань.

Посилання

Ким В. С. Тестирование учебных достижений: монография / В. С. Ким — Уссурийск: Издательство УГПИ, 2007. — 214 с.

Методичні рекомендації зі складання тестових завдань / В.П. Сергієнко, Л.О. Кухар. – К., НПУ, 2011. – 41 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-04-29

Як цитувати

Ціпачевська, Ю. В. (2014). КЛАСИФІКАЦІЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/18

Номер

Розділ

Освітні вимірювання