ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Валентина Савченко КМДШ Осокорки

Анотація

Описано вплив гейміфікації на мотивацію учнів на уроках інформатики. Розглянуто способи залучення учнів до навчального процесу, посилення їхньої мотивації та успішності, шляхом використання гейміфікації на уроках. Об’єктом дослідження є стратегії підвищення мотивації учнів, предметом дослідження є застосування ігрових технологій на уроках інформатики. Результатом дослідження є виокремлення ключових етапів, що можуть сприяти успішному використанню гейміфікації в освітньому процесі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Савченко, В. (2025). ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1505

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО