ІГРОВІ ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ ROBLOX І MINECRAFT EDUCATION НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Анотація
Розглянуто характеристики ігрових освітніх платформ Roblox та Minecraft Education. Проаналізовано їх характеристики щодо створення динамічних навчальних завдань, розвитку алгоритмічного мислення та формування практичних навичок програмування. Особливу увагу приділено методологічним аспектам інтеграції цих платформ в освітній процес. Описано порівняння ігрових платформ Roblox та Minecraft Education.
The characteristics of the game educational platforms Roblox and Minecraft Education are considered. Their characteristics in creating dynamic learning tasks, developing algorithmic thinking, and forming practical programming skills are analyzed. Particular attention is paid to the methodological aspects of integrating these platforms into the educational process. A comparison of the game platforms Roblox and Minecraft Education is described.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).