ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ: МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Анжеліка Фабер -

Анотація

Розглядається роль штучного інтелекту в удосконаленні професійної діяльності вчителя інформатики. Проаналізовано можливості використання штучного інтелектущодо автоматизації освітніх процесів, персоналізації навчання, адаптивного підходу до розробки навчальних матеріалів і проведення оцінювання знань учнів. Особлива увага приділяється застосуванню технологій доповненої та віртуальної реальності для візуалізації складних навчальних понять. Визначено переваги використання штучного інтелектудля оптимізації роботи вчителя в умовах дистанційного навчання та необхідність подальших досліджень для створення більш ефективного, гнучкого й інтерактивного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Фабер, А. (2025). ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ: МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1498

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО