МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Анотація
Впровадження сервісів Google на уроках інформатики може суттєво збагатити освітній процес, стимулюючи пізнавальну активність учнів. Розглядаються методи використання Google-сервісів для розвитку критичного мислення, навичок аналізу, проблемного розв’язування задач та пізнавальної активності учнів.
The introduction of Google services in computer science lessons can significantly enrich the educational process by stimulating students' cognitive activity. The methods of using Google services for the development of critical thinking, analysis skills, problem-solving, and cognitive activity of students are considered.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-20
Як цитувати
Фабер, А. (2024). МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1434
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).