ГЕЙМІФІКАЦІЯ В ДОДАТКАХ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗВИЧОК ТА ПЛАНУВАННЯ

Автор(и)

  • Яна Аляб'єва Студент УДУ імені Михайла Драгоманова

Анотація

Задля того щоб цифровий додаток для формування звичок та планування став успішний на ринку та дійсно мотивував користувача формувати нові звички почали використовувати гейміфікацію, тобто застосування ігрових стимулів для підняття мотивації. Впровадження ігрових механік, таких як завдання та нагороди за них, мотивує користувачів продовжувати формувати звичку, а також візуалізує  повсякденні дії в більш цікаві та захоплюючі. Ретельно впорядковуючи та розробляючи подібні компоненти в додатки для формування звичок та планування, розробники створюють цікавий продукт що надає користувачам можливість в ігровій формі досягти поставлених цілей та покращити життя.

In order for a digital habit-building and planning app to be successful in the market and really motivate users to form new habits, gamification, i.e. the use of game-based incentives to increase motivation, has been used. The introduction of game mechanics, such as tasks and rewards for them, motivates users to continue forming a habit, and also visualizes everyday activities into more interesting and exciting ones. By carefully organizing and designing such components into habit-building and planning apps, developers create an engaging product that gives users the opportunity to achieve their goals and improve their lives in a playful way.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Аляб’єва, Я. (2025). ГЕЙМІФІКАЦІЯ В ДОДАТКАХ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗВИЧОК ТА ПЛАНУВАННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1497

Номер

Розділ

Інженерія програмного забезпечення