ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВЕБДОСТУПНОСТІ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ
Анотація
Анотація. Дослідження фокусується на забезпеченні вебдоступності цифрових освітніх ресурсів як ключовому елементу інклюзивного освітнього середовища. Об'єктом дослідження є цифрові освітні ресурси, а предметом – інструменти штучного інтелекту для покращення їх вебдоступності. Результати показують основні напрямки впровадження ШІ, їх переваги та ризики, що допомагає визначити перспективи розвитку інклюзивного цифрового освітнього середовища.
Abstract. The study focuses on ensuring the web accessibility of digital educational resources as a key element of an inclusive learning environment. The object of the research is digital educational resources, and the subject is artificial intelligence tools aimed at enhancing their web accessibility. The findings highlight the main directions of AI implementation, its benefits, and risks, which help outline the prospects for developing an inclusive digital educational environment.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).