ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВЕБДОСТУПНОСТІ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ

Автор(и)

  • Анастасія Юрійчук Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Анотація

Анотація. Дослідження фокусується на забезпеченні вебдоступності цифрових освітніх ресурсів як ключовому елементу інклюзивного освітнього середовища. Об'єктом дослідження є цифрові освітні ресурси, а предметом – інструменти штучного інтелекту для покращення їх вебдоступності. Результати показують основні напрямки впровадження ШІ, їх переваги та ризики, що допомагає визначити перспективи розвитку інклюзивного цифрового освітнього середовища.

Abstract. The study focuses on ensuring the web accessibility of digital educational resources as a key element of an inclusive learning environment. The object of the research is digital educational resources, and the subject is artificial intelligence tools aimed at enhancing their web accessibility. The findings highlight the main directions of AI implementation, its benefits, and risks, which help outline the prospects for developing an inclusive digital educational environment.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Юрійчук, А. (2025). ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВЕБДОСТУПНОСТІ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1493

Номер

Розділ

Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання